ישיבת מנהלים – 25/12/2022

ישיבת מנהלים – 25/12/2022

מרכז הפנאי בית ראשונים 

 

נוכחים : אייל, אוסנת, עמי, בועז, שמעון, ענת, שירלי, מירב, איתן, דן, אנדרגצ'או, מנור.

 

ישיבות מנהלים : 

נבדקת האפשרות להקדים לשעה 09:00, 

עד הודעה חדשה, נמשיך להיפגש בימי ראשון בשעה 11:00, אני בודקת את האופציות החלופיות.

לוח מפגשים : 

01/01/2023 – שמעון גבאי – מורשת ישראל

08/01/2023 – עמי פדלון – אופקים

15/01/2023 – ענת כגן – רימונים

22/01/2023 – יניב מטרי – גני אלון

29/01/2023 – מירב ושירלי – בית אליעזר

 

אייל

1.  האירועים היו מקסימים, עדיין אנחנו נופלים בסנכרון, מספר אירועים מתקיימים  באותה שעה. לקראת פורים יש ליצור פיזור על פני מספר ימים נרחב יותר.

2.  שירלי תעמוד בקשר עם אלה והעיריה ותתכלל את האירועים שלנו מול האירועים העירוניים הגדולים : פורים, ימי זיכרון, עצמאות, אירועי הקיץ ומול אירועי הספריות (אלה ומנהל הספריות)

 3.  מחברות – מוזמנים להשתמש במחברות ולרשום את כל ההערות/הארות שעולים בישיבות מנהלים ובכלל.

4.  יוזמות – כל שקל מההכנסות מעל ה - % שסוכם עם המרכזים יעבור לתקציב המרכז.

 

 

 

 

5. אירועי חנוכה : 

אירועי מרכזי הפנאי, נערכו בשיתוף גורמים חיצוניים כמו :  אגף אתוס, רווחה, מכבי אש חדרה, בראש מורם וויצו, מחויבות אישית ואוכלוסיות מיוחדות, בתי אבות באזור מרכזי הפנאי, בתי ספר בקרבת מרכזי הפנאי, חב"ד וכו.

6.  במסגרת שיתופי פעולה עם העיריה, עמי כחבר וועד ידאג לפרסום ואפשרות להשתתפות           של עובדי פנאי העיר וילדיהם בפעילויות מסובסדות של העיריה (מופעים, קייטנות, יום האישה וכדומה )

7.  איתן : ציוד במרכזים : כסאות, שולחנות וגזיבו.- חלק ממרכזי הפנאי רכשו, מי שעדיין חסר לו, בהתאם לאירועים, יש ליצור קשר עם איתן להזמנות נוספות.

(כמובן, שניתן להעביר ציוד בין המרכזים)

8.  מירב : תקלות באתר – טפסים שונים שמוציאים מהמערכת - חוזרים, טפסים חדשים – נעלמים וכו'.                                                                                                                                               ערן : אין תקלה גורפת, אבל אם יש תקלות – דברו אתנו.                                                             אייל : באחריות כל מנהל מרכז פנאי, להיכנס לאתר, לבדוק את האינפורמציה של המרכז, לעדכן. 

9. שימוש בחדרים במרכזי הפנאי : איתן ייצור טופס אקסל, כל מנהל ידאג לעדכן את הטופס כדי שנוכל לקבל תמונה עדכנית של ניצול החדרים.

10. במהלך השבועיים הראשונים של ינואר, יתקיימו פגישות במרכזי הפנאי, בהשתתפות אייל, אוסנת, איתן ומי מצוות המטה. בפגישה יציגו המנהלים את תוכנית  העבודה, היוזמות, אקסל החדרים וכו'.

11.  תכניות עבודה – תכנים ותקציב באחריות אוסנת ואביה – יעד תחילת ינואר 2023

 

הפגישה בשבוע הבא – תכניות קיץ.

(הנחת העבודה – כמו בשנה שעברה עד 21/06 כתות א'-ג' אם יהיה שינוי, נתארגן.)